Forum.sci.hr Forum Index
Registracija na forum samo uz dozvolu administratora - Registration of new users to forum only with admin autorization ! 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister   ProfileProfile   Log inLog in 

Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   
Kamo vodi:"Biti sirov i neznalica je cool"?

 
Post new topic   Reply to topic    Forum.sci.hr Forum Index -> Razvoj
View previous topic :: View next topic  
Author Message
korado
Super Korisnik
Super Korisnik
Joined: 20 Jan 2005
Posts: 498
Location: Visnjan
PostPosted: Mon Jan 30, 2006 3:20    Post subject: Kamo vodi:"Biti sirov i neznalica je cool"? Reply with quote

Kamo vodi: "Biti sirov i neznalica je cool"?

Super, nadrljali smo! Nažalost postoji uzročno-posljedična veza između htjeti i moći. Posljednje istraživanje na značajnom uzorku je pokazalo da znanstveno tehnološka inteligencija mladih naraštaja, po prvi put u povijesti, u Ujedinjenom kraljevstvu pada!
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,2092-2014198,00.html

Pogledamo li što njihovi vršnjaci u ostatku Europe/Hrvatskoj imaju prilike gledati na televiziji i kakvi su nam školski sustavi, možda bi se nešto tog tipa našlo i van "otoka".

Ako nekog zanima nešto o novoj, apolitičnoj, sub kulturi - nekulture, ima prikaz na Wikipediji: http://en.wikipedia.org/wiki/Chav
180px-Chav.jpg


Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Josko
Vrlo čest korisnik
Vrlo čest korisnik
Joined: 19 Nov 2005
Posts: 75
Location: Biograd N/M
PostPosted: Mon Jan 30, 2006 10:03    Post subject: Reply with quote

Mene to ne čudi.

Kad se sjetim svog školovanja (koje i nije bilo tako davno), sjetim se i kakve smo probleme zadavali profesorima. Nije toliko strašno što smo pravili probleme koliko je, zapravo, strašno što profesori nisu imali metode da nas sankcioniraju i spriječe u ponavljanju istog.

Danas je situacija daleko gora!!!
Iz druge ruke znam da ima dosta škola gdje ravnatelji od profesora zahtijevaju da nitko ne padne godinu. Uopće ne mare za znanje učenika, već za prosjek ocjena u školi. Škole koje su nekad bile ugledne, sada srozavaju kriterije da bi primamili više učenika.
Nije samo do ravnatelja i škola. U jednoj gimnaziji su se roditelji pobunili da što će njihovoj djeci latinski. Pa ne upisuj dijete u gimnaziju onda! Vjerujem da je roditeljima njihovo dijete najljepše i najpametnije, ali ne mogu svi biti doktori i pravnici.

Meni je otac, što se škole tiče, govorio samo dvije stvari: "Ni problem 'ko ne moreš, kupit ćemo ćap ovac..." i "Ni profesor kriv ča se ti ne vadiš".
Nakon tih rečenica, nikakve rasprave dalje nije moglo biti.
Back to top
View user's profile Send private message
korado
Super Korisnik
Super Korisnik
Joined: 20 Jan 2005
Posts: 498
Location: Visnjan
PostPosted: Wed Feb 01, 2006 17:53    Post subject: Reply with quote

Josko wrote:
Meni je otac, što se škole tiče, govorio samo dvije stvari: "Ni problem 'ko ne moreš, kupit ćemo ćap ovac..." i "Ni profesor kriv ča se ti ne vadiš". Nakon tih rečenica, nikakve rasprave dalje nije moglo biti.

Imao si sreće da su te roditelji pripremali za život, a to je posao, kojeg se danas roditelji odriču u ime nekog "američkog odgoja". U stvari odriču ga se jer je tako manje posla s djecom, ... dok su mala .....

Ima u današnjem Vjesniku dobar članak na tu temu: http://www.vjesnik.hr/html/2006/02/01/Clanak.asp?r=pis&c=1
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum.sci.hr Forum Index -> Razvoj All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB 2.0.11 © 2001, 2002 phpBB Group

Igloo Theme Version 1.0 :: Created By: Andrew Charron